torstai 20. tammikuuta 2011

Sain tunnustuksen

Aavan nurkasta putosi minulle tunnustus. Koska olen sen verran uusi blogimaailmassa ei näitä olekaan ennen tullut, joten kiitos Aavalle.

 Tunnustuksen vastaanottajan tulee kertoa 7 faktaa itsestään.
1.  Olen enemmänkin neule- kuin virkkausihminen.
2. Inhoan vaaleanpunaista väriä yli kaiken.
3. Pidän makeasta yli kaiken, siis suklaasta, leivonnaisista ja kaikenlaisista karamelleistä.
4. Perheeseemme kuuluu omalaatuinen, kamalan karvainen suurehko koira.
5. Kuuntelen koiran kanssa lenkkeillessä äänikirjoja MP3-soittimesta.
6. Pidän leipomisesta, mutta stressaannun lasten synttäreiden järjestämisestä.
7. Olen hamsteri.

Tämä(kin) tunnustus on kiertänyt jo niin monessa blogissa, liki kaikissa seuraamissani, joten annan kiinnostuneiden poimia mukaansa enkä osoita sitä kenellekään blogikohtaisesti. Toisaalta en halua tehdä vääryyttä ketään kohtaan, sillä olen saanut innoitusta ja ideoita niin monesta blogista, etten pystyisi kuitenkaan kaikkia haastamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki sananen minulle.