torstai 10. helmikuuta 2011

SNY-paketti noudettu

Minulla oli kaksi pientä kannustajaa noutaessani pakettia. Kun avasin sitä, he seurasivat silmät tarkkana. Sitä ennen pakettia oli huolellisesti ravisteltu ja kuunneltu, mitä sieltä kuuluu. Sitten avasimme pahvilaatikon. Sieltä paljastui 2 kerää Novitan Alpacaa, neulottu tiskirätti & -harja, lakritsiteetä, 3 Pandan lakua, Kismet, Pöllö-lapasten ohje ja kaunis ystävänpäivä-kortti. Paljon oli tavaraa saatu mahtumaan pieneen pakettiin.
 Lakut katosivat välittömästi lasten suuhun, mihin ne kortin mukaan olikin tarkoitettu.  Ja en ole käyttänyt tiskirättiä ennen, joten odotan mielenkiinnolla kokemuksiani. Lakritsitee tuoksuikin paketin läpi jo ennen avaamista ja oli onneksi mustaa teetä. Noita pöllölapasia olen harkinnut tekeväni jo pitempään ja nyt löytyy ohjekin niihin. Alpaca-lanka on minun väristäni, vaikken vielä tiedäkään mitä siitä tulee. Oikein mahtavaa, kyllä SNYni oli osannut hyvin keksiä, millä minua ilahduttaa.
Hyvää ystävänpäivää sinullekin SNYni.

3 kommenttia:

  1. Mukavaa, että paketti löysi perille ja ilahdutti sinua :)

    VastaaPoista
  2. Oletpas saanut mukavan paketin, pöllölapasten ohje ja alpakkalankaa <3
    Muutenkin oikein kiva setti.

    VastaaPoista

Jätä toki sananen minulle.