lauantai 25. elokuuta 2012

Ei voi olla totta

Tein tänään inventaariota sukkalangoissani, koska Novita Sukkalehdessä olisi muutama malli, joka kiinnostaisi. Paljon löytyi lankoja. Muovilaatikossa on Novita Nallea, Maijaa, Fabelia, Austermann Stepiä ja Raggaria, pussissa 7 Veljestä ja muutama Isoveli.
Tico Ticoa on noiden lisäksi, mutta sitä on isompia eriä tarkoituksena neuloa isompia vaatekappaleita.

Niin mikä ei voi olla totta. No se, ettei tuosta kasasta löydy tarkoitukseeni sopivaa lankaa Sukkalehden Ruotosukkiin pienemmässä (38) koossa. Ei sitä kyllä olisi ollut ohjeenkaan kokoon, mutta minulla ei ole mitään lankaa 2.5 mm puikoille, josta tulisi 60 silmukalla minun kokoiseni sukat. Onneksi asialla ei ole kiire, joten ehdin Lankamaailmaan parin viikonta päästä mennessä varmastikin hankkia kaipaamani langan. Toivottavasti siellä olisi vielä silloin sukkalanka-markkinat menossa.
Muuten ei ole vielä suunnitelmia Sukkasadon varalla, kunhan nyt saan puikoilla olevat sukat valmiiksi ennen sitä.
 Kun tuo SNYn ilmoittautuminen meni sivu suun ja sitä täällä valittelin, niin minulle vinkattiin SMYstä. Ilmoittautuminen tuohon on harkinnassa. Martta en ole, vaikka olen joskus sitä harkinnut. Minulla vain lienee jotain ennakkoluuloja tuota(kin) liikettä kohtaan.


3 kommenttia:

  1. Niinhän se on aina, että just se oikea lanka puuttuu, vaikka lankoja olisikin roppakaupalla:)
    Mulla ainakin

    VastaaPoista
  2. Minullakin on varastohuone täynnä lankoja, mutta eipä vain löydy sopivaa ja on pakko ostaa lisää lankoja varastohuoneeseen. (tämä on kierre)

    VastaaPoista
  3. Toi lankahomma menee aina just noin, kun jotain erityistä rupee tarvimaan. Aina on jotain, joka ei kohtaa tarvetta. :)

    VastaaPoista

Jätä toki sananen minulle.