perjantai 15. maaliskuuta 2013

Täytyyhän tätäkin kokeilla

Hain puhelimeeni bloggerin ja sitä nyt testailen.
Olen viime aikoina istunut bussissa milloin yhtenä päivänä viikossa milloin viitenä. Aamuisin olen kaivanut kutimen esiin, sillä silloin ei ole tarvinnut nousta ennen omaa pysäkkiä, iltapäivisin taas se ei ole ollut mahdollista. Viime viikosta alkaen siirryin henkilöautoon vaikkakin vain matkustajaksi. Siten tuli menetettyä aamuiset neulehetket. Hyvänä puolena taas autoilussa on liki tuntia lyhyempi päivä. Vaikka julkinen liikenne ja sen käyttö onkin hyväksi, niin tuollaiset erot ovat kyllä lapsiperheen ajankäytössä merkittäviä. Etenkin tuo aika klo 15-18 on meillä kiireistä, koska pitäisi saada ruokaa pöytään ennen harrastuksia.
Jotta ei tulisi ihan kuvatonta bloggausta, niin tässä lahjuksena saatu kuppi.

1 kommentti:

  1. Olen kade.... voit työmatkallakin tehdä käsitöitä :)
    Minä kyllä aamuisin laitan herätyksen niin aikaisin että ehdin vähän virkkailla :)
    Kiva muki !

    VastaaPoista

Jätä toki sananen minulle.